Розвиток пабліків Вконтакті - поради SMM-спеціалістів
Полезное - Полезное

Розкрутка групи в соціальній мережі, яскравий паблік та його просування - основні питання, що цікавлять SMM-спеціалістів.

alt

Слід сказати, що розробка сайту чи створення інтернет-магазину початок торгівлі в Інтернеті. Далі необхідно робити групу чи відомий паблік вконтакті, проте основне питання, а як їх просунути?

Відомий рівненський спеціаліст по розвитку груп в соціальних мережах Роман Гаєвський зазначив, що працюйте на новинах, які всі обговорюють, і потім подумайте, як можна прив'язати Ваш продукт або проект до цієї новини. Це була порада SMM спеціаліста, що працює у веб-студії та для якого створення сайтів та їх просування є нормою. Він понад 5 років займається розвитком груп у фейсбуці та вконтакті, тому досвід створення сайту та його підтримки через соціальні мережі неоціненний. От що він повідомив:

У моєму випадку це був кейс: сайт + паблік. І підніс я його як нову віху в розвитку SMM.

Готуємо рекламні оголошення. Умовно всі картинки можна розділити на три великі підгрупи:

Зображення гумористичні: різні котики, собачки, з сумними виразами на їх мордочках. Вибір зроблено не випадково: я розумів, що багато адміністраторів стурбовані новими правилами. Котики і собачки спрацювали гірше всього, але в цілому теж непогано.

Друга велика підгрупа - це оголошення, в яких в якості зображення використовувалася моя брендовий фотографія, яка стоїть на аватарі, і по якій багато мене впізнають. За даним типом оголошень був самий хороший показник співвідношення переходів до підписалися.

Третя підгрупа оголошень була з моїми ж фотками, але здебільшого фотографії були з подорожей. Намагався брати яскраві фотки.

Цікавий той факт, що саме ці фотографії збирали найбільший CTR, але співвідношення до підписалися було небагато гірше, ніж у попереднього варіанту.

За критеріями відразу скажу, що нічого особливого не придумував.

Основні показники:

- Вік від 21 року, м.Рівне.

- Таргет ставився на групу новинки

- Оплата за покази - 50 копійок за 1000 показів. Покази крутилися дуже бадьоро.

За підсумком вийшло 250 передплатників на бюджет гривень. Передплатник обійшовся в 2 гривні. Можна було, звичайно, поставити і 3 гривні, проте у нас був бюджет ще на розробку сайтів рівне 3 тисячі гривень, тим самим зробити передплатника дешевше, але хотілося відпрацювати трафік, поки він ще гарячий.