Маркетинг у створенні веб-сайтів м.Тернопіль
Полезное - Полезное

Мабуть, це самий важливий етап при запуску рекламної кампанії в Інтернеті. Саме від інтернет-маркетолога залежить, наскільки успішною буде вся подальша кампанія. При виборі фахівця в першу чергу звертайте увагу на результати його роботи з попередніми клієнтами.

alt

Не соромтеся запитати, що було ним реалізовано. На цьому етапі Вам потрібно підготувати технічне завдання для створення сайтів тернопіль, оскільки програміст це не маркетолог. Згодом інтернет-маркетолог його переробить і оптимізує для роботи веб-майстру і веб-дизайнеру. На цьому ж етапі маркетолог повинен визначити найбільш пріоритетні напрямки для просування Вашої компанії: SMM, LP або SEO - і саме їх «розписати». Звичайно, найкраще просуватися відразу за трьома напрямками, але лише деякі компанії можуть собі це дозволити.

Основна увага на даному етапі приділяється «юзабіліті» сайту. Інтернет-маркетолог, грунтуючись на власному досвіді, готує чітке ТЗ для дизайнера. Самому писати техзавдання для дизайну сайту, не маючи досвіду, я не рекомендую. Максимум, що Ви в такому випадку можете собі дозволити, це висловити загальні рекомендації і побажання. В інтернет-маркетингу існують сотні нюансів, яких Ви просто можете не знати.

Теж дуже важливий етап. Спільно з інтернет-маркетологом виберіть найбільш підходящого веб-дизайнера, який створить зовнішній вигляд Вашого майбутнього сайту.

Верстка сайту

Коли дизайн сайту готовий, прийшов час задуматися про його верстці. На даному етапі починається щільне взаємодія інтернет-маркетолога і верстальника. Протягом тижня сайт повинен бути підготовлений до наступного важливого етапу - SEO-оптимізації та налаштування контекстної реклами. Якщо розробка сайтів тернопіль виконана успішно, проведене грамотна перелінковка сторінок, прописані мета-теги та підключена карта сайту, то можна переходити до іншого етапу це, контекстна реклама.

Налаштування контекстної реклами

Контекстна реклама в Яндекса чи Гугла - відмінний спосіб отримати цільових клієнтів тут і зараз. Грамотне використання цього інструменту дозволяє згенерувати практично необмежений потік клієнтів на Ваш сайт.

SEO-оптимізація ресурсу

SEO- один з найскладніших процесів в просуванні бізнесу в Інтернеті, але і в той же час один з найефективніших. Якщо в Гугл едвордс вартість кліка часом доходить до $ 3, то при грамотній SEO-оптимізації такі кліки в перспективі будуть для Вас безкоштовні. Наведу яскравий приклад. Над сайтом 4 місяці працювала команда фахівців, і сьогодні на нього заходить 10 000 унікальних відвідувачів на добу. При цьому витрат на рекламу не було ніяких. У майбутньому для цього сайту планують створити інтернет-магазин, який буде приносити додатковий прибуток без будь-якої реклами.